سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 9 خرداد 1403
    22 ذو القعدة 1445
      Wednesday 29 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        چهارشنبه ۹ خرداد

        بر...دارم...

        شعری از

        آفرین پنهانی

        از دفتر پاییز در دستکش های تو.. نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ ۱۷:۲۴ شماره ثبت ۱۱۲۶۸
          بازدید : ۸۷۹   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر آفرین پنهانی

        از همه ی آسیاب ها افتاده ام
        از آب ها
        و لای دندان دلفین هایی
        که قرارشان را با نهنگ به هم می زنند.
         پریده ام از پلک روز
        سُر می خورم در سراشیبی تاریخ های بیشمار
        شماره های بی تاریخ
         و از لبخندتلخ قهوه های لب پریده
        اقبال زنان بی لب را
        به کبودهای متورم چشم ها سپرده ام.
        وطن؛
        سیلی خورده ی اسب های سرخ یال
        درکدامِ سال ها تا خورده ای
        رو به کدامین مغرب
        دامان شرقی کودکانت گُل می اندازد در گونه ها
        گُر می گیرد در دست هایم؟!
        آه  وطن؛
        برمودای بی مثلث
        تسلیس بی عبور اهرام تن
        برج های مفتوح اشتران افسارگسیخته و
        رهاشده در آوازهای سرخ!
        من
        کولی ترین باد این حوالی
        درخرابه های کلکته های بی رقص
        از تخت خانه های مرده های مصلوب شده
        با شعری گیسوپریش تر از  مجنون های بی درخت
        با تو به سخن آمده ام
        مرا بردار
        بر
        دارم
        از آمازون های نتراشیده ی گیس ها
        از درخت های بی جنگل
        از تنیده های  دارقالی
        به هنگام مرواریدریز چشم های مادر
        ازتناسخ  افراهای قدنکشیده درکاخ های بی امپراطور...
        مرا
        بردار... 
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0