جمعه ۱۱ آبان
رستم و سهراب (سپهری ) شعری از محمد امین افشاری
از دفتر شعر نو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ ۰۳:۲۱ شماره ثبت ۱۰۳۲۱
بازدید : ۱۱۳۳ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر محمد امین افشاری
آخرین اشعار ناب محمد امین افشاری
|
باز در قصه خود تن را کشت
رستم این بار که نه ؟!...
سهراب کشت
پشت پرچین سخن هایی که
لای جرز در و دیوار دلم میماند
و به مانند گل پیچک یافتن پاسخ مغز
میتند بر روی
پنجره ی افکارم
نور واژه به دریچه های ادراکم میتابد
سایه اش روی دلم می افتد
که به هنگامه آن اسمان نم دارد
باران میبارد
و چمن ها خوشحال
دست خواهش و نگاهی تر به خدا
روزنه باریک است
به هنگام ورود
قلب من تاریک است به هنگامه شب
کوزه ام پر شده اتز بی صبری
التماس دو نگاه
و سیاهی دو چشم
به سپیدی خدا برد مرا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.