سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    پست های وبلاگ

    شعرناب
    نامه بن علی و مبارک به آل خلیفه و قذافی: رو سفیدمان کردید ، ادامه دهید!
    ارسال شده توسط

    فرهاد رنجبر راد (مولانا بدپیله)

    در تاریخ : يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۸:۳۴
    موضوع: آزاد | تعداد بازدید : ۱۴۷۸ | نظرات : ۴

    آل خلیفه و خاندان قدافی بزرگ و انسان دوست
    صمیمانه ترین سلام های ما را بپذیرید 

    نمی دانیم چگونه و با په زبانی از شما تشکر کنیم ، شما آبروی ما را خریدید و این آخر عمری ، حالی به ما دادید اساسی.
    همین سه - چهار ماه پیش بود که تمام دنیا ، حواسش به ما بود ، همه به ما می گفتند دیکتاتور ، از آن الجزیره لعنتی و بی بی سی انگلیسی تا العالم ایرانی و بقیه!

    مدام سرزنشمان می کردند که چرا با اعتراضات مردمی این گونه وحشیانه برخورد می کنید؟ چرا مردم را می کشید ؟ چرا به تجمعات مسالمت آمیز مردم حمله می کنید؟ چرا چنین می کنید و چنان می کنید؟!

    حالا گناه ما چه بود؟ هیچ! چهار تا گاز اشک آور زده بودیم بین مردمی که علیه حکومت ما تظاهرات کرده بودند و قبول هم داریم که چند تایی هم تیر شلیک کردیم و چند نفری را هم فرستادیم آن دنیا.
    البته حالا که در تبعید و زندان فکرش را می کنیم ، کارمان غلط بود اما خب به هر حال اشتباهی بود که کردیم و چند نفری را کشتیم و مامورانمان هم چند نفری را در زندان شکنجه کردند اما آخرش هیچ کاری نتوانستیم از پیش ببریم؛ شما که غریبه نیستید ، خودمانی اش می شود هیچ غلطی نتوانستیم بکنیم و آخرش هم کوتاه آمدیم و از خر شیطان پیاده شدیم و بهشان گفتیم: این شما و این کشور شما.

    راستش را بخواهید بعد از بیست - سی سال زمامداری ، خیلی بهمان برخورد که این گونه به بدنامی و خفت ، یقه مان را گرفتند و کشیدندمان پایین  و دیکتاتورمان خواندند  اما از وقتی مردم شما در بحرین و لیبی قیام کردند و با برخوردهای عجیب و غر یب تان مواجه شدند ، ما رو سفید شدیم.

    می دانید؟ اگر ما به خاطر برخورد پلیسی با مردمان خود بدنام جهان شدیم ، از وقتی شما با توپ و تانک و ارتش های همسایه به جنگ مردم خودتان رفتید ، دیگر حواس ها متوجه ما نیست . همه دارند شما را تماشا می کنند. این روزها دیگر کسی از بن علی و مبارک و از دیکتاتور بودنشان سخن نمی گوید ، کسی نمی گوید این ها چه آدم های جنایتکاری بودند ، نمی گویند مبارک قاتل است و بن علی آدمکش. خدا خیرتان دهد! با بلایی که سر مردم خودتان می آورید ، ما را از ملامت ها و مذمت ها رها کردید.

    ما هر چقدر هم در حق مردم خودمان بدی کردیم ، لااقل این قدر مردانگی و انصاف داشتیم که بمبارانشان نکنیم یا کماندوهای کشورهای همسایه را به جانشان نیندازیم.

     
    تازه به حدی دیکتاتور نبودیم که دو پایمان را بکنیم در یک کفش و به قیمت کشتار ملت مان هم که شده در قدرت بمانیم،فوقش چند روزی را مقاومت کردیم و بعدش هم کنار کشیدیم.

     
    اما شما آل خلیفه و قدافی! همچنان از رو نمی روید، ایستاده اید و برای حفظ حکومت تان ، حاضرید کل ملت تان را به کشتن هم بدهید کما این که عملاً هم این کار را می کنید.

    کجا در زندان های ما ، به اندازه شما شکنجه رواج داشت؟ کجا در قیام های کشورهای مصر و تونس  ، سربازان ما از فاصله نیم متری به سر مردم شلیک می کردند؟ کجا در کشورهای ما ، مساجد را با خاک یکسان کردیم؟ کجا در مصر و تونس ،پزشکانی که زخمی ها را معالجه کرده بودند، بازداشت کردیم و شکنجه شان کردیم؟ کجا به زنان معترض تجاوز کردیم؟ کجا... ؟

    اما شما همه این کارها را کردید و روی ما را سفید نمودید. حالا دیگر کمتر کسی ما را دیکتاتور و آدمکش می نامد و حق مطلب هم همین است وقتی شما هستید چرا باید ما را جنایتکار بنامند؟
    تازه خیلی ها وقتی جنایت های شما را می بینند می گویند \" صد رحمت به مبارک و بن علی\"! می بینید ؟ شما برای ما کلی رحمت خریده اید! دستتان درد نکند.

    در تاریخ عرب ،به جز دوست مشترکمان صدام ، هیچ حکومتی به اندازه شما مردمش را از دم تیغ نگذرانده است. اگر شما نبودید ، تاریخ نویسان ، نام ما را در صدر دیکتاتورهای عرب در کنار نام دیکتاتور معدوم عراق می نوشتند اما به لطف جنایت های شما  ، نام ما هر چند حذف نشده ، اما به رده های بعدی رفته است و بدنامی اصلی مال شما شده است .
    از ایثاری که در حق ما نمودید ممنونیم.

    بنابراین به کارتان ادامه دهید ، امیدواریم روزی برسد که صدام و هیتلر هم از آن دنیا برایتان نامه بدهند و به خاطر این که آنها را هم روسفید کردید از شما تشکر کنند.
    شما ، خیلی مستعد هستید ، حیف که کمی دیر کشف شدید!

     



    ارادتمندان شما
    حسنی مبارک و بن علی


    ارسال پیام خصوصی اشتراک گذاری : | | | | |
    این پست با شماره ۴۰۰ در تاریخ يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۸:۳۴ در سایت شعر ناب ثبت گردید
    ۱ شاعر این مطلب را خوانده اند

    فرهاد رنجبر راد (مولانا بدپیله)

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.



    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0