سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 2 خرداد 1403
    15 ذو القعدة 1445
      Wednesday 22 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        چهارشنبه ۲ خرداد

        چون پنجه ي آفتاب

        شعری از

        كامران آوخ كيسمي

        از دفتر شعرناب نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ ۰۸:۱۶ شماره ثبت ۵۷۳۰
          بازدید : ۱۰۱۱   |    نظرات : ۱۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر كامران آوخ كيسمي

        با سلام/ اين غزل تقديم به شاعره توانمند  دوست خوبمان سركار خانم آرمینه كاظمي سنگدهي

        اميد كه هميشه شاد و تندرست باشد.

         

        گل بودي و نو بهار آوردتو را

        اسفند به ياد گار  آوردتو را

        پيچيد نسيم لاي پيراهن تو

        از غنچه ي بي قرار آورد تو را

        انبوه سياه زلف بر دوش افكند

        بر برف، بنفشه زار آورد تو را

        گلها پي  هم در اين هوس روييدند

        پس طالب بي شمار آورد تو را

        در چشم  جهان قوي سپيدي رقصيد

        هر  قاصدكي سوار، آورد تو را

         بر سنگدهي تضاد زيبا  بخشيد

         چون نرمي پنبه زار آورد تو را

        دو بوسه فرستاد  خدا بر لب عشق

        صبح از پي آن ببار آورد  تو را

        اسپند    به آتش لبت جان بخشيد

        خالي شد و بس وقار آورد تو را

        از ذوق تماشاي تو آيينه شكست

        تك بودي و صد هزار آورد تو را!

        چون پنجه ي آفتاب  مي ماني و صبح

        از سينه ي شام تار آورد تو را

        آغوش  جهان به خويش خواهد باليد

        زان روز كه در كنار آورد تو را

        بر دفتر شعر ناب چون بيت وزين

        با رغبت و افتخار آورد تو را

                                                                                                                                            
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0