سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 28 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت حكيم عمر خيام
10 ذو القعدة 1445
    Friday 17 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      جمعه ۲۸ ارديبهشت

      بغض

      شعری از

      امیررضا گلچین ( ناصح )

      از دفتر شعرناب نوع شعر قصیده

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ۱۶:۳۱ شماره ثبت ۷۹۹۶۴
        بازدید : ۱۳۰۳   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر امیررضا گلچین ( ناصح )
      آخرین اشعار ناب امیررضا گلچین ( ناصح )

      بغض هر خاطره ای تا به گلو میریزد
      ترکی بر دل و دیوار فرو میریزد
      بهترین حال اگر باشد و هر خنده ز جان
      غصه ای خاک شده، از سر و رو میریزد
      دست من نیست اگر زار و پریشان شده ام
      چشم می‌گزیند و این اشک ز او میریزد
      اعتباری نکند عشق دگر قلب مرا
      آبروی دل عاشق چه نکو میریزد
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۶ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۵۷
      بسیار زیباست خندانک خندانک
      امیررضا گلچین ( ناصح )
      امیررضا گلچین ( ناصح )
      جمعه ۶ دی ۱۳۹۸ ۲۱:۳۵
      تشکر استاد عزیز
      ارسال پاسخ
      علیرضا ناظمی ناظم
      پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۴۴
      سلام
      ودرود دوست عزیزم
      زیبا بود واحساس می کنم
      در مصراع ششم اشتباه تایپ وثبت صورت گرفته که درست ش این بوده
      چشم می گرید واین اشک فرو می ریزد
      برقرار باشید
      به کامروایی
      خندانک خندانک خندانک
      امیررضا گلچین ( ناصح )
      امیررضا گلچین ( ناصح )
      جمعه ۶ دی ۱۳۹۸ ۲۱:۳۵
      سلام تشکر استاد گرامی اما اشتباهی صورت نگرفته بلکه از تشبیح استفاده شده است
      ارسال پاسخ
      مسعود میناآباد ( مسعود م )
      پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ ۲۱:۳۵
      خندانک خندانک خندانک
      اعظم قارلقی
      جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ ۰۲:۱۹
      درود
      خندانک
      خندانک
      خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0