سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
    8 ذو القعدة 1445
      Wednesday 15 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

        .: دهکــــــده :.

        شعری از

        سپهر جنت مکان

        از دفتر پاییز نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ۱۹:۴۶ شماره ثبت ۳۸۵۲۸
          بازدید : ۳۳۰   |    نظرات : ۱۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سپهر جنت مکان

        - روزی که زمین خشکید
        مردم از دهکده ی ما رفتند
        و کسی ماند، که در عشق به او من ماندم
        او، همان دخترک دهکده بود
        - پشت آن تپه ی خشک
        خانه ای هست، که با دخترک آنجا ماندم
        و در آن نزدیکی
        وسط دهکده ی خالیِ مان
        برکه ای از تپش عشق زدم
        - تا که یک سال از آن برکه گذشت
        دخترک، ماهی داد
        و درآن برکه کمی آب نشست
        - مردم دهکده آنروز همه برگشتند
        و در آن دهکده یک برکه زدند
        دخترک غمگین شد
        تا که آن ماهی مرد
        - امروز، زمین خشکید
        باز، از آن دهکده مردم رفتند
        و درآن برکه ی خشک
        دخترک، با همان ماهی مُرد./
        مهدی خداوردی - فکه -06/08/1381
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0