سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 3 خرداد 1403
  • فتح خرمشهر در عمليات بيت المقدس، 1361 هـ ش - روز مقاومت، ايثار و پيروزي
16 ذو القعدة 1445
    Thursday 23 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۳ خرداد

      قافیه چینی (به همراه فایل صوتی)

      شعری از

      مهدی اسلامی (مهدیار)

      از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۲:۴۴ شماره ثبت ۱۱۵۰۸
        بازدید : ۷۶۱   |    نظرات : ۱۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهدی اسلامی (مهدیار)

      صدای ارسالی شاعر:
      دگر این دل نکشد بوی تو را
      مگه زور است؟ برو
      دگر من ناز نکنم موی تو را
      مگه بور است؟! برو
      آنقدر تشنه ام
      انگار که چند سالی روزه گرفتم
      وای بر من
      بس که لبهای تو شور است برو
      چون بشی در به درم زلزله آید به درت
      تا که آوار بریزد به سرت
      در بیاید پدرت در بیاید پدرت
      که در آوردی
      پدر قلب بی صاحبم از گور برو
      هر دم که دمم هوس همدمیت میکرد همدمم بودی
      همدمم کردی همه سیخ و سنگ و دود برو
      چه کوچک شمرد قلب تو عشق مرا
      انگار که مور است برو
      وای چه بد نوشتی همه عمر
      درس و مشق مرا
      اکنون شدی مردود برو
      حساب هایم همه از دست تو مسدود است برو
      اعصابم بد جوری خورد است برو
      بردار و هر چه زود برو
       
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0