سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 3 خرداد 1403
  • فتح خرمشهر در عمليات بيت المقدس، 1361 هـ ش - روز مقاومت، ايثار و پيروزي
16 ذو القعدة 1445
    Thursday 23 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۳ خرداد

      به جادوی نگاه دخترم سوگند

      شعری از

      جلیل محمد باروقی

      از دفتر یکی شعرم نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ ۱۲ روز پیش شماره ثبت ۱۲۹۸۵۷
        بازدید : ۶۳۵۷   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر جلیل محمد باروقی

      صدای ارسالی شاعر:
      به جادوی نگاه دخترم سوگند
      به آن روزی که در گهواره اش بشکفت
      به آن روزی که در آغوش بابا خفت
      به آن روزی که بابا گفت
       
      به آن روزی که لبخندش به این خانه صفا آورد
      به جان خسته بابا دوا آورد
      به این چشمان بی سویش فروغ و روشنا آورد
      ملال تیره شب را نسیمی دلگشا آورد
       
      به آن رنگین مداد شمعی گلریز
      به آن نقاشی سرسبز و حاصل خیز
      به آن از سادگی لبریز
      به آن فواره دستان شورانگیز
       
      که بابا را تو دنیایی
      به دنیایش تو رویایی
      به رویایش ثریایی
      یکی اختر
      یکی گوهر
      یکی گلبرگ نیلوفر
      یکی از جنس گل دختر
      یکی رویای زیبایی
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      ۱۰ روز پیش
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و دلنشین بود
      امید که فرزنده عزیزتان خوشبخت و عاقبت بخیر شود خندانک خندانک
      جلیل محمد باروقی
      سپاس چشمه عزیز خندانک
      ارسال پاسخ
      مریم عادلی
      ۱۱ روز پیش
      🦋🪻🦋🪻🦋🪻
      جلیل محمد باروقی
      جلیل محمد باروقی
      ۱۰ روز پیش
      خندانک
      ارسال پاسخ
      جلیل محمد باروقی
      جلیل محمد باروقی
      ۱۰ روز پیش
      خندانک
      ارسال پاسخ
      فریبرز رامیار
      ۹ روز پیش
      سلام خندانک
      بخاطر موضوع مطرح شده ممنون خندانک
      بحق تشکر خندانک
      جلیل محمد باروقی
      سپاس فریبرز عزیز خندانک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0