سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 27 خرداد 1403
  • روزجهاد كشاورزي (تشكيل جهادسازندگي به فرمان حضرت امام خميني -ره-)، 1358 هـ ش
10 ذو الحجة 1445
  • عيد سعيد قربان
Sunday 16 Jun 2024
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    يکشنبه ۲۷ خرداد

    ماهک

    شعری از

    اسماعیل ضیابخش

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۰۸ شماره ثبت ۷۵۷۱۴
      بازدید : ۱۳۷۳   |    نظرات : ۱۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر اسماعیل ضیابخش
    آخرین اشعار ناب اسماعیل ضیابخش

    خوش بحالت ماهک خانوم
    اینجوری خاطرخواه داری
    یه عاشق حقیقی و
    ساده و بی ریا داری
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۱۶
    درود بزرگوار خندانک خندانک
    حاج مهدی عاطف
    پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۵۶
    خندانک خندانک خندانک
    اسماعیل ضیابخش
    اسماعیل ضیابخش
    پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۵۱
    ممنون ازلطف بیکران شما
    ارسال پاسخ
    همایون طهماسبی (شوکران)
    پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ ۲۰:۳۹
    درودتان
    خندانک خندانک خندانک
    منوچهر منوچهری (بیدل)
    پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۴۹
    بسیار زیبا دوست عزیز خندانک خندانک خندانک خندانک
    اسماعیل ضیابخش
    اسماعیل ضیابخش
    پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۵۲
    سپاس ازوقتی که برام گذاشتید
    ارسال پاسخ
    مرغ آمین
    پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۰۰
    درود
    بسیار زیباست خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    اسماعیل ضیابخش
    اسماعیل ضیابخش
    پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۵۴
    سپاسگذارم،شمالطف دارید،خیلی خیلی ممنون ازعنایت شما، خندانک
    ارسال پاسخ
    کبری یوسفی
    جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۱۹
    سلام برشما شاعر بزرگوار
    درودتان بسیارزیباااا سروده اید
    موفق باشید درخت دانشتون پربارتر ان شاءالله
    درپناه حق باشید آمین خندانک خندانک خندانک خندانک
    رضا زمانیان قوژدی خلو دخو
    شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ۰۱:۱۶
    سلام
    قلمتان نویسا
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0