سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 5 خرداد 1403
    18 ذو القعدة 1445
      Saturday 25 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۵ خرداد

        فکر تو

        شعری از

        مهدی حبیبی

        از دفتر شعر نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ۲۳:۱۷ شماره ثبت ۶۶۹۶۲
          بازدید : ۶۵۷   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهدی حبیبی

        در فکر تو بودم که شبم باز بهم ریخت
        آرامشم از لحظـــه ی آغاز بهم ریخت
         
        تا بال گشودم که در آغوش تو باشم
        آزادگی و قصه ی پــرواز بهم ریخت
         
        با غصه فقط نوحه ی غم خوانده قناری
        روزی که در این مخمصه ، آواز بهم ریخت
         
        خارج زده از کوک ، چرا ساز تو امشب؟
        با گریه ی من حنجره ی ساز بهم ریخت
         
        پرداخته از اسم تو صد قافیــه ، ذهنم
        هم قافیه هم قافیـــه پرداز بهم ریخت
         
        آنقدر دلِ دربدر افتـــــاده به خاکت
        تا گرد و غباری شد و اهواز بهم ریخت
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        سمانه باقرزاده
        شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۲۶
        آفرين به اين همه شاعرانگي
        خندانک خندانک
         موسی عباسی مقدم
        شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۵۰
        درود بزرگوار خیلی تازه وعالی بود خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ۲۰:۳۳
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        مینا رسولی
        شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ۲۲:۴۱
        عالی بود
        خندانک خندانک خندانک
        فاطمه شعیبی
        يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۱۹
        بح چه ریبا و دلنشین خندانک خندانک
        فاطمه شعیبی
        يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۲۰
        بح چه زیبا و دلنشین خندانک خندانک
        شهرام مودب
        دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۳
        درود جناب حبیبی عزیز
        پر احساس سرودید
        پرداخته از اسم تو صد قافیــه ، ذهنم
        هم قافیه هم قافیـــه پرداز بهم ریخت

        آنقدر دلِ دربدر افتـــــاده به خاکت
        تا گرد و غباری شد و اهواز بهم ریخت خندانک

        برفراز باشید خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0