جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر عبدالهی منامن (فلانی)
آخرین اشعار ناب عبدالهی منامن (فلانی)
|
خروش ساغر و می ، ساقی از چیست؟
به دل سودای دلبر ، باقی از چیست؟
اگر از او نصیبی نیست ، ما را...!
به سینه پس نهان ، مشتاقی از چیست؟
"فلانی"،
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب احمدی زاده (ملحق) گرامی لطف عالی برمزید
باغ دلتان همیشه پر گل
🌾🍀🌹🍀🌾 | |
|
سلام بر شما
ممنون از نظر لطفتان
| |
|
ممنون از شما
شاد و پیروز باشید
| |
|
سلامت باشید
لطف عالی بر مزید
| |
|
سلام بر شما
سر کار خانم بافقی
لطف عالی بر مزید
پاینده باشید
🌷💐🌷 | |
|
سلام بر شما
جناب وطن دوست
سپاس از نظر لطف جنابتان
پیروز و شاد باشید | |
|
درود بر شما جناب کاظمی سلامت باشید. | |
|
سلام بر شما
جناب رمضانی (ا تنها)
ممنون از شما 💐💐🌼💐💐 | |
|
تشکر از شما
جناب مجاهد نیا
سلامت باشید 🌸🍀🌸 | |
|
درود بر شما
جناب نوری (احمد)
سلامت باشید
ممنون از نظر لطفتان 🌷🌷💐🌷🌷
| |
|
درود بر شما جناب داودپور (بامداد)
ممنون از نظر لطفتان
باغ دلتان پر گل
موفق باشید 💐💐🍀🌷🍀💐💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.