جمعه ۱۱ آبان
دلتنگی پاییز شعری از خدیجه نصیری(باران)
از دفتر جنس پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ۲۳:۰۱ شماره ثبت ۵۶۵۳۶
بازدید : ۱۳۷۵ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر خدیجه نصیری(باران)
آخرین اشعار ناب خدیجه نصیری(باران)
|
کــاش دلتنـــگی پاییــز مـرا می فهمید
عشق،این خواب غم انگیز،مرا می فهمید
مرگ چون پیرهنی ساده به من می آمد
بغـضِ از خاطـره سر ریز مرا می فهمید
نه فقط خانه ی سردم،نه فقط اهل زمین
لحظه ای،هرکس و هرچیز مرا می فهمید
فصل افسرده ی مردن به دلم می افتاد
سالِ از فــاجعه لبریـز مرا می فهمید
مثل نوزادی که مرده به جهان آمده است
مادرم در غــم خود نیز مرا می فهمید
به خدا کوه نمی کندم اگـر حال مرا...
آه اگر خسرویِ پرویـز مرا می فهمید...
|
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم | |
|
ممنونم | |
|
سلام و درود تشکر بابت حضورتون پای این غزل.. | |
|
سلام. ممنونم بابت لطفتون | |
|
سلام و درود.ممنونم از لطفتون | |
|
سلام جناب ملایری خیلی متشکرم | |
|
سلام و درود | |
|
ممنونم بابت حضورتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست