سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
  • لغو امتياز تنباكو به فتواي آيت الله ميرزا حسن شيرازي، 1270 هـ ش
6 ذو القعدة 1445
    Monday 13 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

      خسته ام

      شعری از

      میثم دانایی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ۲۱:۰۸ شماره ثبت ۳۷۸۷۰
        بازدید : ۴۴۷   |    نظرات : ۱۱۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر میثم دانایی

      خسته از زن، خسته از تکرار گاهی میشوم
      خسته از هر فعل ناهنجار گاهی میشوم
      خسته از اشوب در این فالهای کاغذی
      خسته از اصرار در اصرار گاهی میشوم
      خسته از یکجا نشستن،درهوای کودکی
      خسته از دیوار در دیوار گاهی میشوم
      خسته از اواز دلکش خسته از لحن بنان
      خسته از سرپنجه های تار گاهی میشوم
      خسته ام بانوی من از این مرام لعنتی
      خسته از تکرار هر انکار گاهی میشوم
      عقل میجنگد دمادم با دل  ازبیم  خطر
      خسته از این راه ناهموار گاهی میشوم
      خسته از احساس نافرجام ،حتی ازخودم
      خسته ازهرخوی و هر رفتارگاهی میشوم
      ..........................
      خسته ام من خسته از اقرار گاهی میشوم
      خسته از اخطار در اخطار گاهی میشوم
      خسته از اسکندر و تیمور ،نام هر مغول
      خسته از تاریخ بی افشار گاهی میشوم
      خسته از سعد بنی وقاص دوران حجر
      خسته از فرمان بی مقدار گاهی میشوم
      خسته از سامانیان وخسته ازقاجارها
      خسته از هرقوم بی صفار گاهی میشوم
      خسته از دوران پر اشوب خونین وطن
      خسته ازهرجنگ بی سردار گاهی میشوم
      خستگی ازحال بم دارم بدست زلزله
      خسته از ایران در اوار گاهی میشوم
      خسته از هربحث دینی خسته ازهرمذهبم
      خسته از گفتار بی کردار گاهی میشوم
      خسته از تحریمها و خسته ازبحث اتم
      خسته از اخبار در اخبار گاهی میشوم
      یه روزی/یه ماهی /یه سالی
      .....................
      دوستان عزیز این غزل بیش از 19بیت بوده که چندتایی راحذف وبقیه را درقالب دوغزل بامضمونی جداگانه ارسال کردم ..امیدوارم مورد پسندتان باشد
      ۱۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0