سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
    8 ذو القعدة 1445
      Wednesday 15 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

        یازده پله تا خدا...

        شعری از

        حبیب حاجی پور (پاییز)

        از دفتر پاییز نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ ۰۲:۴۹ شماره ثبت ۳۷۵۸۰
          بازدید : ۵۸۲   |    نظرات : ۲۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حبیب حاجی پور (پاییز)

        یازده پله تا خدا رفتیم
        یک قدم مانده دست و پا گم شد
        یک قدم مانده بود،این دنیا
        خوشه خوشه زمین گندم شد
        رشته ها پنبه شد در این غفلت
        ناگهان سمت خویش لغزیدیم
        آنچه را که محال می خواندیم
        در قنوت نماز خود دیدیم
        قصه ها بافتیم پشت سرت
        و به نام تو تا گلو خوردیم
        خانه و اهل خانه را با هم
        مثل ترکان بی پدر بردیم
        طبق حکم شریعت اسلام
        تاک را سهم تیشه می کردیم
        آه و افسوس! جای خون شراب
        خون انسان به شیشه می کردیم
        بس که بد کرده ایم،افتاده
        نعش خوبی کف خیابان ها
        تا به بام مراد خود برسیم
        پا نهادیم روی انسان ها
        پدرت نیست تا ببیند که
        کشتن او چقدر آسان است
        در صف هر نماز ما صدها
        ابن ملجم هنوز پنهان است
        گول این ظاهر موجه را
        نخوری راهی زمین گردی
        ترس دارم اگر بیایی با
        چوبه دار همنشین گردی
        ۱۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0