سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
    12 ذو القعدة 1445
      Sunday 19 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        يکشنبه ۳۰ ارديبهشت

        این روزها که دیگر نیستی پدر....

        شعری از

        مریم شجاعی

        از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۲۳:۵۵ شماره ثبت ۳۶۴۱۸
          بازدید : ۴۹۱   |    نظرات : ۴۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مریم شجاعی

        آنروز که در سرمای سخت
        دستان مهربانَت
        ضخیم شدند
        و دیگر نوازشم نکردی
        متنفر شدم
        از زمستان
        وصدای بادهای وحشیانه اش.
        آنروز که باران
        بیرحمانه
        و شدیدتر از هر روز
        بر سر بی پناهت بارید
        متنفر شدم
        از پاییز و ریزش برگهایش.
        آنروز که با آخرین تَوانت
        دستان کوچکم را فشردی
        و معصومانه
        مظلومانه
        در چشمانم خیره شدی
        و بی صدا
        با من وداع کردی
        متفر شدم
        از دلدادگی ... و   ...وابستگی...
        و این روزها....
        این روزها که دیگر نیستی...
        آری....
        این روزها
        که دیگر نیستی پدر...
        تا  با خوشحالی
        برایت خودم را شیرین کنم
        و خستگیهایت را
        با پیراهنی که دوست داری
        از تنت
        بیرون کنم...
        از این روزها متنفرم پدر.
        چگونه است که بی تو
        غمگینی ام را
        نمیشود انکار کنم.
        بغض واژه ی تکراری ست
        که شکستنش دیگر
        آرامم نمیکند.
        مرا با خود ببر
        به هر جایی که هستی
        که مهم نیست خوب بودن و نبودنش.
        که مهم نیست چه بر سرم می آید.
        من در نبود تو
        سالها سوختم
        و حسرت یک لحظه نگاهت
        مرا سوزاند...
        ۹
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0