سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
  • روز ارتباطات و روابط عمومي
9 ذو القعدة 1445
    Thursday 16 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

      قسمت اونا بشي كه عاشقند برات

      شعری از

      محمد بابایی حسکویی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ ۱۱:۲۵ شماره ثبت ۲۷۴۷۷
        بازدید : ۴۳۰   |    نظرات : ۳۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمد بابایی حسکویی

      قسمت اونا بشی که عاشقند برات زیاد
      شایدیه فرصتی بشه قشنگیهات بهش بیاد
      شاید یه فرصتی بشه،مثله هوایه قهوه ای
      رد بشی از خیال من، از روزگار من بری
      بری به سمت کهکشون، به دوردورایه آسمون
      بری که دیگه هیچ موقع، حرفی نباشه بینمون
      بری ولی با سرنوشت، تا بکنی مثله خودش
      نه اینکه روز و شب بگی، خدا خودش اینو نوشت
      من دیگه عاشق نمیشم، درسته سخته باورش
      ولی فقط خودت بدون، من موندمو این سرنوشت
      سربه سر دلم نذار، میخای بری بذاربرو
      نذارکه وابسته بشیم،دلم میخاست فقط تورو
      خیال پست تو راحت، اگه خیانتت رواست
      باید بگم که زندگیت، پر از کلک، دوزو ریاست
      زیاده فرصت، زیاده، حتی اگه بخوای بری
      حتی اگه بنام عشق حرفاتو بخوای بگی
      ازهمه چیزو همه کس حتی دلم حرف می زنم
      گلایه هام زیاده و بازم تویی برام صنم
      می گی عاشقم، می گی عاشق توام، ولی نه لایقت
      می گم آسونه اگه ، حتی نخوادم (نخواهد هم) اون دلت
      زندگیم بنده به یه بهونه ساده تو
      اگه زندگی نمی کنم، دلیل اون تو هستی ،تو
      خواهشم اینه ازت، یک تقاضایه بلند
      مثه آسمون نباش، به ادعای من نخند
      می دونم دستم بهت نمی رسه به سادگی
      میشه خواهش بکنم جواب ما رو هم بدی
      عزیزم این زندگی ساده و بی دردسره
      نکنه سختش کنی، بعدش بگی که می گذره
      من و تو اگر که عاشقم باشیم
      اگر که تاآخرشم باهم باشیم
      بازم آسونه بخوام تموم کنم
      همه خاطرمو تو ذهن تو مسموم کنم
      بازم آسونه برام عوض کنم زندگیمو
      بازم آسونه برم اون ور آب بدون تو
      می تونم غرق همه دنیابشم تا بمیرم
      می تونم دنیابشم تا همه جارو بگیرم
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0