سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
    1 ذو القعدة 1445
    • ولادت حضرت معصومه سلام الله عليها، 173 هـ ق، روز ملي دختران
    Wednesday 8 May 2024
    • روز جهاني صليب سرخ و هلال احمر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

    فلک

    شعری از

    محمد علی برزگری بافقی

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۴۱ شماره ثبت ۲۷۰۷۲
      بازدید : ۶۱۲   |    نظرات : ۴۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر محمد علی برزگری بافقی
    آخرین اشعار ناب محمد علی برزگری بافقی

    به سرنشین فلک قد دال من نرسد
    که طاق گنبد گیتی به حال ما نرسد
    گرفت کهنه فروشم متاع پرقدری
    که کیمیای حیات است ومال من نرسد
    شکست قلب غمینم ز سنگ طعنه دریغ
    دلی ز سینه ناری به نال من نرسد
    خطی ز عشق نشان داده  ودلی جان داد
    که حرف عشق هم به عقل کال من نرسد
    بگفت مادر گیتی به زایشش رستم
    وطفل طبع همایی به زال من نرسد
    هموست راحت جانم به دفتر دوران
    ورق زنم که چرا او به فال من نرسد
    سیاه شد همه دوران زدود آتش دل
    " ولی" سیاه مردم دیده به خال من نرسد
    چو شیر بیشه مردی نهیب  سر می داد
    که دست کوته مردم به یال من نرسد
    عروس برفی دنیا که پیر فرتو تی است
    به غمزه گفت که عالم به سال من نرسد
    ۱۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
    شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۲:۰۳
    درود! خندانک خندانک
    زیبا سرودید! خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0