سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 29 ارديبهشت 1403
    11 ذو القعدة 1445
    • ولادت حضرت امام رضا عليه السلام، 148 هـ ق
    Saturday 18 May 2024
    • روز جهاني موزه و ميراث فرهنگي
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    شنبه ۲۹ ارديبهشت

    من قلبی تاریک دارم

    شعری از

    عزیزکلهر بنیانگذار شعر وحشت ایران

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۰۰ شماره ثبت ۲۶۷۱۱
      بازدید : ۴۸۵   |    نظرات : ۲۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر عزیزکلهر بنیانگذار شعر وحشت ایران
    آخرین اشعار ناب عزیزکلهر بنیانگذار شعر وحشت ایران

    برای تو اگر
    خانه ای نیست
    من قلبی تاریک دارم
    که هرشب  در آن زنی  
    نوزاد خود را با بند ناف به دار کرده است
    این جا درست قلب من است
     خانه ای که در آن
    آنش سوزی به راه افتاده است
    و سقف فروریخته اش
    روی سر کسی  خراب شد
    که مرا
    در رگهای تنش
    چرخاند
    بچرخ 
    حالا عمودی
    فردا افقی
    زنان این شهر همه از  تو
    بیزارند
    چرخنده  !   ای کرکس
    وهیچ کسی دست خویش را
    بجای ترنج نمی برد
    *************************
    قلب شکسته  ای باش
     که به هزار بند
    بند نمی شود
     اگر از عشق بگویی
    فردا خاکسترت  روی شانه های منصور
    گل می شود
     اگر از مرگ بگویی
    زنده گان زمین آسمان را زیر پا می گذارند 
    و  آنقدر می دوند تا دهنشان کج شود  
    که عمریست بی منظور بر دوشانه ام  دو مار می خزند
    و مغز می خورند
    مار هایی  خوش خط وخال
     که ماه را
    از نفس انداخته اند
    تقدیم
    به  کسی که  نمی شناسمش   
    ۸
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0