سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
  • روز ارتباطات و روابط عمومي
9 ذو القعدة 1445
    Thursday 16 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

      دل شکسته

      شعری از

      سید محمد مهدی فقیه

      از دفتر غزل نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ ۲۳:۱۸ شماره ثبت ۲۱۸۵۶
        بازدید : ۶۶۳   |    نظرات : ۶۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سید محمد مهدی فقیه

      • یا الله

        دلِ پاکِ پاک "در دل" ،همـــه شــب خــدا ببیــند
        شــبِ و صبحِ جمــعه هــا ؟ نه ،همــه لحـظه هـا ببیــند

        نـه تـو با نمازِ شب ها ،نه تَـرَک به روی لب ها
        بـه خــدا تـورا خــدا بـا لَـــــبِ بــی دعــا ببیــند

        نه به هیس هیس ذکرت ،نه به عطر و مهر و وردت
        بــه دلــت صــدا کن اورا ،که صــدا خفــا ببیــند

        نـه نمــاز خـواهـــــد از تـو ،نـه نیـازِ روزه دارد
        چــو کنــی طــوافِ دلهــا ،همــه مــاجـــرا ببیــند

        تـو چگـونه وصل هسـتی که چنـین جـــدا نشسـتی
        تــو بــــــه وقـــتِ دادنِ دل ،بنگــــر چهــا ببیــند

        خـودِ خود ،فقـط تـو دیـدی ،تـو کجا خـدا بِـدیـدی
        چـه طلـب ز او تـو داری ؟که تـو را ســوا ببیــند

        شده تا کنون بگیری ؟به دو دست خود ،تو دستی
        تــو بخــواب او گــدایــان ،بــه خرابــه ها ببیــند

        بـه شمــارِ آسمــانهــا ،بــه شمــارِ کهــکشــانهــا
        بــه خفـــا دعــا بخــوانی و بــه یـک نــگا ببیــند

        چـو چکـید از تـو اشکی ، بـزند بـه هـم جهانـش
        و بـدان که دوســــــت دارد، رخ بــا حیــا ببیــند

        چـه شـود شـبی زشب ها ببـری دلـت به سـویـش
        دل اگــــــر شکســـــــــته داری ،دل مبــتلا ببیــند

        فقـــیه


        تقدیم به دلهای شکسته
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0