سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 3 خرداد 1403
  • فتح خرمشهر در عمليات بيت المقدس، 1361 هـ ش - روز مقاومت، ايثار و پيروزي
16 ذو القعدة 1445
    Thursday 23 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۳ خرداد

      تا فاش شود رازم

      شعری از

      رضا حمیدی راد(احسان)

      از دفتر دلسوخته نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ۰۹:۱۹ شماره ثبت ۱۹۴۸۹
        بازدید : ۴۷۱   |    نظرات : ۴۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر رضا حمیدی راد(احسان)
      آخرین اشعار ناب رضا حمیدی راد(احسان)

      می سوزم و می سازم ، با عشق هم آوازم

      می خندم و می بندم ، دل را به تو می بازم 

      می نوشی و مدهوشی ، با عشق هم آغوشی 

      با غیر نمی جوشی ، ای دلبر دمسازم 

      من روی تو را دیدم ، از غیر که بُبریدم 

      با چشم تو می خواهم  امشب غزلی سازم

      می دانم و می خوانم  مهفوم  دو چشمانت

      بازآ و نگاهم کن ، بر چشم تو می نازم

      می بوسم و می دوزم ، لب را به لبان تو 

      آنقدر بگریم  من تا فاش شود رازم 

      در حسرت جانکاهم ، در شوق تماشایم 

      بر من رخ خود بنما  تا کوک شود سازم 

      من ساغر و ساقی را یکجا ز تو می خواهم 

      من در ته پایان هم  با عشق تو آغازم 

      رضا حمیدی راد ( احسان )

       

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0