سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
    8 ذو القعدة 1445
      Wednesday 15 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

        صدای عشق (غزل)

        شعری از

        سینا صارمی (مسکین باخرزی)

        از دفتر گل باران شعر نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ۱۶:۳۲ شماره ثبت ۱۸۲۶۷
          بازدید : ۹۶۱   |    نظرات : ۳۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سینا صارمی (مسکین باخرزی)

        هدیه به عاشقان کوی آقا علی بن موسی الرضا (علیه السلام)

        صـدای عشـق (غزل)

        صدای عشق می آید از این گل دسته ها امشب

        درون کـــوچــه مــی پیچـد نــــوای بینـوا امشب

         

        هـوای خـانـه روشـن شـد میـان ایـن همـه ماتـم

        دوبـــاره نــــور مـی پـاشـد صــدای آشنـا امشب

         

        بســاط ظلـم ویـــران است و آهنــگ دعـا محکـم

        از ایـــن أَمّـَن يُجِيــب  و آن دعـــای ربّنــا امشب

         

        پیـاپـی عشــق مـی بـارد بـه روی زائــران امشب

        تمـام شهـر می بـالند بـر ایـن جود و سخـا امشب

         

        هــر آن کس مشکلـی دارد بـه اینجـــا آمـده آقـا

        نمـی گردد تهی دستش از این  نام و فضا امشب

         

        بــه دنبـــال خـــدا گشتم خـــدا را یـافتـم اینجـا

        دلم روشن به نور حق ازاین صحن و سرا امشب

         

        همیـشــــه آرزو دارم غـــــلام درگَهـت بـــاشـــم

        به اذن حـق ببخش جانِ مـنِ بی دست و پا امشب

         

        دوبــاره بـانـگ آهـــوهــا درون خــانـه مـی پیچـد

        همــه آزاد مـی گــردنـد بـه احســانِ رضـا امشب

         

        السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (علیه السلام)

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0