سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 9 خرداد 1403
    22 ذو القعدة 1445
      Wednesday 29 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        چهارشنبه ۹ خرداد

        شهـرِ شفـــایِ مشهـدت بــویِ خــوشِ محمٌـد ص اســـت

        شعری از

        سید محمد مهدی فقیه

        از دفتر غزل نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ ۰۷:۲۲ شماره ثبت ۱۸۱۷۵
          بازدید : ۶۷۲   |    نظرات : ۲۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سید محمد مهدی فقیه

        یا الله

        عـطـــرِ گُــلِ محـمــدی، پیــچــــیده در ســـــــــرایِ تــو
        صــوت اذان وبــویِ گل، پـرشــده درهــــــــــــوای تــو


        شهـرِ شـفـای مشهـدت، بـویِ خوشِ محمٌـد ص اسـت
        پــایِ بـــرهـنـــــه مـیــشوم ،مــی دوم از بـــــرایِ تــو

        هــر قــدمم به سـوی تو، شــور و نشــاط می شـــوم
        چشــم چو چشـمـه میشـود، اشک بـه زیــرِ پــایِ تــو

        کـوچــه به کـوچــه کـو به کـو شهــر بـه شهــر آمدم
        ســوی حـــریـم و حــرمــت تـا بشــــوم گــــــدای تــو

        ای شــهِ هشتمــینِ مـــــن ای مـــهِ مه جبیــــــنِ مـن
        از رهِ دور آمــــــــدم تــــا که شـــــــوم فـــــــدای تــو

        در حـــرم تــو نیــمه شـب، هوش ز سر که می رود
        وصــل بــه آسمان شــوم ، با نظــر و عطــــای تـــو

        مســتِ دعــا کـه میشـوم دستــه به دستــه دیــده ام
        گــبــر و یهـــــــود و ارمـنـی عاشـق آن صفـای تــو

        پــر بکشـــــم بـه گــنبــدت چــو کفــتــرانِ حَــرَمـت
        وقـــــتِ اذانِ ســـحـــر و مســئـلــتِ دعـــــای تــــو

         
        التماس دعا
        میلاد هشتمین پیشوای شیعیان جهان
        حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام
        را به دوستداران آن حضرت تبریک می گویم

        عرض ادب و احترام 

        از کلیه دوستان و سروران خودم که  صفحه ی حقیر را مورد لطف و محبت خودشان قرار می دهند صمیمانه تشکر می کنم .

        در اولین فرصت جهت پاسخ و بازدید پای شعرتان حاضر می شوم

        برای مدت کوتاهی عذر مرا بپذیرید و مرا عفو بفرمایید

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0