سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 14 خرداد 1403
  • رحلت حضرت امام خميني -ره- رهبر كبير انقلاب و بنيان‌گذار جمهوري اسلامي ايران، 1368هـ ش
  • انتخاب حضرت آيت الله خامنه‌اي به رهبري، 1368 هـ ش
27 ذو القعدة 1445
    Monday 3 Jun 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      دوشنبه ۱۴ خرداد

      شعری برای سی سال دیگه

      شعری از

      بهروز کیاروستا(کرجی)

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۰۷ شماره ثبت ۱۳۰۰۴۰
        بازدید : ۳۳   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر بهروز کیاروستا(کرجی)

      شعری برای سی سال دیگه، فروردین سال ۱۴۳۰ شمسی
       
      روزگاری ما سیوستان باغ و بستان داشتیم
      مرزی باغ و سوش کلاته، خَرِبندان داشتیم
       
      تا میخردِش روز تعطیلی میان هفته ها
      کلی مهمان و غریبه توی باغان داشتیم
       
       هم وِزَرنگا، همچنین تخت و سوته ی چشمه ی اب
      هم عسل، هم چِفتی در، هم چشمه نودان داشتیم
       
      گِرچ و کِندوس، سنجه و زردِبیلیک
      گِژدِم و بانوج، گلابی، سیف لبنان داشتیم
       
      او میامه گَلدَرِه تا جیر میدان میرسی
      کِی کانال لوله و استخرِ سیمان داشتیم
       
      بار میوردیم با خَر و قاطِّر روزی چندین کَش
      کَف قِیاسه، چَمبَل و کِشیَه و ریسمان داشتیم
       
      مسجدی داشتیم کو روز تاسوعا پونصد نفر
      صِب میشن ویشگین، نِمازَیَر عصر مهمان داشتیم
       
      کاش زِرِنکول خوب بِمانه جاشی سر تا بعدها
      بِتّانیم بوگیم کو ما بام سیوستان داشتیم
       
      تِه خیال مینی کو بهروز در توهم سِیر مینه
      نه خدایی، ما سیوستان باغ و بستان داظشتیم
       
      بهروز کیاروستا (کرجی)
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      ۱۳ روز پیش
      درود شاعر عزیز
      شهادت مظلومانه خادم الرضا ابراهیم رییسی ، هییت همراه و خدمه پرواز را به شما و همه مردم ایران تسلیت عرض میکنم خندانک خندانک
      محمد گلی ایوری
      ۱۳ روز پیش
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0