سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
    12 ذو القعدة 1445
      Sunday 19 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        يکشنبه ۳۰ ارديبهشت

        زخم کاری

        شعری از

        مرتضی حامدی

        از دفتر صید چشمان نوع شعر دوبیتی

        ارسال شده در تاریخ ۱۳ روز پیش شماره ثبت ۱۲۹۷۰۴
          بازدید : ۶۷   |    نظرات : ۱۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مرتضی حامدی

         
        ذره ذره گر شکستم خُرد شد بال و پرم
         
        زخم کاری را کسی زد که نمی شد باورم
         
        ازمحبت خارها گل شد چه گلها هم خار
         
        سوختم اما نداند کس چه آمد بر سرم
         
        مرتضی حامدی
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        ۱۲ روز پیش
        دو تا بیت دلنوشته زیبا و دلنشین بود خندانک خندانک
        مرتضی حامدی
        مرتضی حامدی
        ۱۱ روز پیش
        زیبا محبت و مهرشماست شاعرتوانا
        ارسال پاسخ
        شاهزاده خانوم
        ۱۲ روز پیش
        درودتان خندانک
        خندانک خندانک
        مرتضی حامدی
        مرتضی حامدی
        ۱۱ روز پیش
        دروها به مهرخواندید
        ارسال پاسخ
        فرامرز عبداله پور
        ۱۲ روز پیش
        درود
        زیبا ودلنشین وپراحساس
        سروده اید
        🙏❤⚘
        رقص قلمتان ابدی
        مرتضی حامدی
        مرتضی حامدی
        ۱۱ روز پیش
        تشکر از شما بزرگمهر
        ارسال پاسخ
        محمد اکرمی (خسرو)
        ۱۲ روز پیش
        درود جناب حامدی
        خندانک خندانک خندانک
        ساسان نجفی(سراب)
        ۱۲ روز پیش
        درود بر جناب حامدی عزیز..
        زیبا سرودید..
        خندانک خندانک
        مرتضی حامدی
        مرتضی حامدی
        ۱۱ روز پیش
        سپاس از شما شاعربزرگوار
        ارسال پاسخ
        ساناز قورخانه
        ۱۱ روز پیش
        🌺🌺🌹🌹
        مرتضی حامدی
        مرتضی حامدی
        ۱۱ روز پیش
        تشکر ، به مهرخواندید
        ارسال پاسخ
        عباس (یزدان) عظیمی
        ۱۱ روز پیش
        سلام و عرض ارادت

        دوبیتی زیبا سرودید

        درود بر شما
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0