سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      عیدانه۱۴۰۳ (رمضان در بهار)

      شعری از

      ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )

      از دفتر دیوان غزلیات ایمان (مجموعه غزلیات ، قصائد و ترکیب بندها نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ حدود ۱ ماه پیش شماره ثبت ۱۲۸۶۹۳
        بازدید : ۵۵   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )

      رمضان آمده امسال به آغوش بهار
      ربنا هدیه و عیدانه در گوش بهار
       
      رطب آورده به جای گز مهمانی عید
      روزه آورده سر سفره ی پرجوش بهار
       
      شانه بر شانه ی فصلی خوش و سالی نیکو
      شده همسایه و هم ریشه و همدوش بهار
       
      در سرم بلبل شوریده کند شور مدام
      شده مست رمضان یا شده مدهوش بهار
       
      امشب از بوی گل و عطر دعا فهمیدم
      رمضان دوخته نرمینه ی تن پوش بهار
       
      دست در دست بهار آمده امسال به عید
      آفرین بر رمضان عاشق باهوش بهار
      حیف از این روزه ی نوروز که باید من زار
      تو نباشی و شوم تشنه ی دمنوش بهار
       
      لحظه ی روشن افطار مرا یاد نگار
      می کند ساکت و خاموش و فراموش بهار
       
      تو بیا خوب تر از عید و بهار و رمضان
      بی تو احساس من افطار شود نوش بهار
       
      ای صبا ، جان بهاران برسانش گله ام
      این چه شعری است به یاد تو و سرپوش بهار
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0