سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
    1 ذو القعدة 1445
    • ولادت حضرت معصومه سلام الله عليها، 173 هـ ق، روز ملي دختران
    Wednesday 8 May 2024
    • روز جهاني صليب سرخ و هلال احمر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت

    قلعه

    شعری از

    سجاد صادقي

    از دفتر مشق عشق نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ ۱۳ روز پیش شماره ثبت ۱۲۹۴۷۷
      بازدید : ۴۰   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سجاد صادقي
    آخرین اشعار ناب سجاد صادقي

    من قلعه ی آبادی در کنج زمان بودم
    بی زلزله و جنگی ، آوارترش کردند
    یک پنجره از من که ، سودای رسیدن داشت
    کندند از اینجا و ، دیوارترش کردند
    هر رهگذری از من ، کج کرد مسیرش را
    هرکس متمایل شد ، بیمارترش کردند !!
    دل کعبه ی کوچک بود ، در ظلمت این پستو
    از عشق مردد نه ، بیزارترش کردند
    با شوق فراوانی ، زخمم نمکی میشد
    گفتم که بس است اما ، تکرارترش کردند
    از روی لجاجت با ، این سازه ی تاریخی
    هرکس که مرا کوبید ، سردارترش کردند
    گفتند که خوابیده است ، این غائله و آشوب
    اما چه بسا دیدند ، بیدارترش کردند
    مخروبه ترین قلعه ، در گوشه ی آبادی
    با این همه ویرانی ، معمارترش کردند
    #سجاد_صادقی
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    شاهزاده خانوم
    ۱۱ روز پیش
    خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    ۱۱ روز پیش
    با ارادت
    بسیار بامعنا.
    شورانگیز وزیباسرودی بود
    قلمتان نویسا
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    فرامرز عبداله پور
    ۱۱ روز پیش
    درود
    زیبا ودلنشین وپراحساس
    سروده اید
    🙏❤⚘
    رقص قلمتان ابدی
    علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
    ۱۱ روز پیش
    درود بر شما جناب صادقی بزرگوار 🌺💐🌺
    بسیار عالی سرودید 💐

    گفتند که خوابیده است ، این غائله و آشوب
    اما چه بسا دیدند ، بیدارترش کردند

    آفرین ها خندانک خندانک خندانک
    ساسان نجفی(سراب)
    ۱۰ روز پیش
    درود بر جناب صادقی عزیز..
    زیبا سرودید..
    خندانک خندانک




    فاطمه گودرزی
    ۹ روز پیش
    درود بر شما جناب صادقی
    بسیار زیبا بود .
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0