سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 29 ارديبهشت 1403
    11 ذو القعدة 1445
    • ولادت حضرت امام رضا عليه السلام، 148 هـ ق
    Saturday 18 May 2024
    • روز جهاني موزه و ميراث فرهنگي
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    شنبه ۲۹ ارديبهشت

    هر آدم چند؟

    شعری از

    الهام امینایی

    از دفتر موسیقی نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۵۷ شماره ثبت ۱۰۰۰۵۳
      بازدید : ۱۵۴   |    نظرات : ۱۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    در دنیای تو 
    هر ساعت 
    ثانیه ای چند؟
    هر آدم چند؟
    هر آدم با دلش یکجا چند؟
    دلتنگی هایش را کم کنی
    و ثانیه هایی که بی تو گذشت
    چیزی نمی ماند 
    جز چند پره گوشت 
    که تو را که نه
    اما به رسم عاشقی
    تپش های گاه و بی گاه دارد
    اصلا در دنیای تو 
    دل فروشی ست؟
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۱ تير ۱۴۰۰ ۰۹:۳۵
    درود
    میلاد هشتمین اختر آسمان امامت آقا على بن موسى الرضا ، ماواى دل‏شکستگان و تکیه‏گاه درماندگان
    بر دلدادگان بارگاه و حریمش مبارک باد خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    الهام امینایی
    الهام امینایی
    يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ ۰۱:۰۳
    سپاس
    ارسال پاسخ
    پریسا مصلح
    سه شنبه ۱ تير ۱۴۰۰ ۱۴:۲۱
    درود برشما خندانک
    الهام امینایی
    الهام امینایی
    يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ ۰۱:۰۴
    ممنونم
    ارسال پاسخ
    ایمان اسماعیلی (راجی)
    چهارشنبه ۲ تير ۱۴۰۰ ۰۱:۳۰
    درود بر شما خندانک خندانک
    الهام امینایی
    الهام امینایی
    يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ ۰۱:۰۳
    ممنونم
    ارسال پاسخ
    مجتبی شهنی
    چهارشنبه ۲ تير ۱۴۰۰ ۲۱:۵۵
    خندانک خندانک خندانک
    الهام امینایی
    الهام امینایی
    يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ ۰۰:۵۹
    سپاسگزارم
    ارسال پاسخ
    مسعود آزادبخت
    جمعه ۱۸ تير ۱۴۰۰ ۱۱:۲۶
    درود بانو
    بسیار تصاویر زیبایی به کاربردی
    هر ساعت
    ثانیه ای چند؟
    👏👏👏👏
    الهام امینایی
    الهام امینایی
    يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ ۰۰:۵۹
    ممنون از نگاهتون زنده باشید
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0