جمعه ۱۱ آبان
روزگار زمین شعری از حامد صمیمی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ۱۸:۳۶ شماره ثبت ۸۹۴۲۰
بازدید : ۳۹۴ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب حامد صمیمی
|
روزگاری که زمین میخواند
نوحه بر انسان ها
و از این غربت جان کندن ها
آسمان ها به گریستن مشغول
روزگاری که نفس ها را نیست
هیچ گرمی جان افزا
بر شادی دل بستن ها
روزگاری که دروغ از هر سو
پا به پای هر زبان می آید
و چه کینه ها که دلگرم و خموش
به نوازندگی زهر آلود
و حسادت چه کند با دل و جان
و خیانت ها
چون زنده به گور میکند
و هر آدم با شور بختی تام
میزند بهر امیدی
درِ خوشبختی جان
که در این هنگامه ی ماتم شیطان
غرق در قهقهه ی ما انسان
روزگاری که چنین است و چنان
تو بزن لبخندی از سر شوق
بر روشنیه، هر چراغی سوزان
که از آن نور کسی میجوشد
و به رقص آ با خنده ی گل
و ببخش از عشق خدا
که تو را شیفته از غیر خودش کرده جدا...
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما نظر لطفتونه پاینده باشید | |
|
درود بر شما خیلی ممنون برقرار باشید و سلامت | |
|
درود برشما نظر لطفتونه سپاسگزارم پاینده باشید | |
|
با سلام خدمت شما بزرگوار خیلی ممنون از لطفتون سلامت باشد در پناه حق | |
|
سلام جناب قنبرپور عزیز خیلی ممنون از لطف شما سلامت باشید | |
|
درود بر شما نظر لطفتونه سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده زیبایی را هدیه آوردید
موفق باشید