جمعه ۱۱ آبان
تعریفِ خاص شعری از نوید خوشنام
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ ۰۳:۳۴ شماره ثبت ۸۳۵۸۷
بازدید : ۴۳۵ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب نوید خوشنام
|
هر آدم
تعریفِ خاصی از یک مفهوم برای خود دارد
پیرمردِ یخفروشِ بییخچال
کسی که از تصادف
جانِ سالم به در نبرده است
و عاشقِ شکست خورده
خوب می دانند
آفتاب
قاتلیست بیرحم
که آب می کند سرمایهها را
سکوت
انفجارِ مهیبیست
با بسامد هزارها هرتز
و برف
بلاییست آسمانی
که جاده ها را روسیاه میکند
براستی
هر آدم
تعریفِ خاصی از یک مفهوم
برای خود دارد
برای من
مرگ
مردیست چهارشانه
با کت و شلواری از پول
و چمدانی پر از تکیهگاهبودن
و صداقتهای کاغذی
توی چمدانی چرم
که هر شب
دستانِ تو را گرفته
به خواب من میآید
نوید خوشنام جمعه 27 فروردینِ 95
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.