سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
    12 ذو القعدة 1445
      Sunday 19 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        يکشنبه ۳۰ ارديبهشت

        اهسته یئری

        شعری از

        حاجعلي صادقلو(صادق)

        از دفتر غزل صادق نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲ تير ۱۳۹۱ ۰۹:۳۶ شماره ثبت ۷۲۱۲
          بازدید : ۸۵۰   |    نظرات : ۱۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حاجعلي صادقلو(صادق)

        اهسه یری قوی سورونوم منده دالونجان

        بیر لحظه دایان بوقچامی برکید مه میشم من

         

        قهر ایله مه هر گون سوزولوب ایتمه گوزومدن

        مجنون کیمی دیللرده وارام ایتمه میشم من

         

        جوشدی غزلیم باده سوزولدی دوداقمدان

        گئل منله اوتور باده نی ترگیتمه میشم من

         

        سندن سورا من غملریلن قول بویون اوللام

        اینجیتمه منی بیر کسی اینجیتمه میشم من

         

        قانون طبیعتددی گول خاریله بیتسون

        بیلمم نیه خوشگوللریلن بیتمه میشم من

         

        (صادق) فروردین ۱۳۹۱

        گیوی 

         

        اهسته برو تا بکشم خدمرا به دنبالت من

        یک لحظه بمان بار خودم را نبسته ام من

        قهر نکن هر روز از چشمم گم نشو

        مثل مجنون در دلها یم گم نشدهام من

        جوشید غزلم باده می ریزد از لبهایم

        بیا با من بشین باده را ترک نکرده ام من

        بعد از تو من با غمها دست بگردن  میشوم

        ازار نکن مرا کسی را نیازرده ام من

        در قانون طبیعت است گل باید با خار بماند

        بمی دانم چرا با گلها همنشین نبوده ام من

        خدا نگهدار 

         

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0