جمعه ۱۱ آبان
مصور عشق شعری از ایپک مجد
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۳۰ شماره ثبت ۶۵۲۳۹
بازدید : ۵۳۷ | نظرات : ۱۲
|
|
طلب ناز تو دارم دگر سودای این اغیار چیست ؟
چو بها ناز خرند ، گفتگو با منِ سربار چیست ؟
هر نفس با یادت ای دوست حاجی کعبه شدم !!
در منای چَشم تو تقصیر این زوّار چیست ؟
گفته بودی راه دل دشوار باشد بهتر است..
بعد باران مانده در ره را چنین اصرار چیست ؟
در مرام عاشقان سوختن هنر باشد ولی
طبع " خور" سوز است و ژینوس را انکار چیست ؟
شاعرم کردی سرودم به زبان مادری
شاعری و دیوانگی ، عاقل شدن در کار چیست ؟
شمعی حیرانه گویوب ایتیریب مَاوا سینی
کَپنَه هاردا دوزَر قاناتین یانماسینی
گِجه لر تار خاطیرین دامجی اولار گوزلریمه
نه آخار بولاخ کیمی نه گوستَرر ماهناسینی
منه اینصاف اِدَسن بیرده گلرسن یوخوما
اوتانیب بیرجه گولَرسن حیاتین جاناسینی
نه باهار قالدی منه نده گِچن یازلی یاغیش
نِجه سنسیز یاشاییم تَهجه عومور دونیاسینی
تورکی یازدیم یازیمی تورکی بیلَن لر اوخوسون
قابیل اولسام اوزی درمان اِلسین اورَیین یاراسینی
""ایپــــــک""
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و تقدیم احترام استاد بزرگوار | |
|
سلام سپاسگذارم از حضور ارزشمندتان برادر ارجمندم سرافراز باشید | |
|
سلام و درود منت دار لطف بی کرانتان هستم سپاس از محبتی که به خط خطی های بی جانم دارید | |
|
درود بر آرام بانوی مهرپرور زیبا حضور بی نظیر شماست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.