جمعه ۱۱ آبان
زندان های ابدی شعری از رسول رفیقی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۰۶:۲۱ شماره ثبت ۶۴۶۴۵
بازدید : ۶۰۴ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب رسول رفیقی
|
سرنگون و مفلوک
پشت دیوارهای جنون
با قرص های توهم
گذران کردیم
بعد از قرن های متمادی
هنوز در انتظار صلح
برای روشنی فردا
نقشه می کشیم
در استشمام هوای آلوده به هذیان
زیر آوار ضربه های ظلم
گاه و بیگاه
می مردیم
دردهای ویرانگر
در دل حمله های مسلسل وار
خون آلودمان کرده بود
و جنازه ی روحمان را
به صلیب می کشید
ممنوع و محصور
اسیر زندان های ابدی
زیر ازدحام حسرت ها
ساکن شدیم
و منظره ی آزادی را
فقط از روی پرتره ها
تصور می کردیم
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از شما دوست گرامی⚘⚘ ای کاش | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود