سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 27 خرداد 1403
  • روزجهاد كشاورزي (تشكيل جهادسازندگي به فرمان حضرت امام خميني -ره-)، 1358 هـ ش
10 ذو الحجة 1445
  • عيد سعيد قربان
Sunday 16 Jun 2024
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    يکشنبه ۲۷ خرداد

    زن مغرور

    شعری از

    کلو(بهارنارنج)

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ۱۶:۱۳ شماره ثبت ۶۳۳۳۴
      بازدید : ۷۱۲   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر کلو(بهارنارنج)

    آمدم فال بگیرم تهِ فنجان شکست 
    یادم آمد وقت رفتن دلِ ریحان شکست 
    بی وفا سخت جفا کردی و رفتی چرا ؟!
    آه با ظلم تو بـَـد این دلِ حیران شکست 
    گفته بودم که بیایی درِ دل وا کنم 
    بی تو در خلوتِ شب شاخه ی باران شکست
    خاطراتت همه خواب از سر من رانده اند 
    با مُرورَت این زنِ مغرور ، نالان شکست 
    خواستم فاتحِ قلبِ تو باشم؛ نشد 
    با نبودت دلِ این فاتحِ میدان شکست
    #کلو (بهــارنــارنــج)
     
    ۱
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۹:۴۹
    درود بانو
    غمگین و زیبا ست خندانک
    طاهره حسین زاده (کوهواره)
    چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ۰۸:۲۶
    سلام نازنین خواهرم خندانک

    دلسروده ی زیباوارزشمتدی ست مرحبا خندانک خندانک

    منتها ویرایشی کلی میخواهد مثلاً ردیف شعر را به جای (شکست ) ؛ (بشکست ) بنویسید و برخی موارد عروضی و هجاییِ دیگر که پیشنهاد میکنم قبل از ارسال شعر آن را به بخش مدیریت ویراستاری بفرستید تا شعرتان زیباتر پیام و نویدِ ارج و اعتلا باشد.

    شادبمانید درپناه حق خندانک
    همایون فتاح(رند)
    سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ۰۶:۰۸
    باسلام وعرض ادب
    زیبا وباشکوه سرودید خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    حمیدنوری(احمد)
    سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۴:۵۵
    درود بانوی گرامی
    بسیار زیبا سروده ای خواندیم و
    بهره مند شدیم دست مریزاد خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۵:۴۸
    درود خندانک خندانک خندانک
    مونس ارجمندی
    سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۹:۳۶
    درود زیبا بود خندانک خندانک خندانک
    میرعبدالله بدر
    چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ۰۹:۲۴
    باسلام وعرض ادب
    زیبا وباشکوه سرودید شاعر توانا
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0