جمعه ۱۱ آبان
سلام شعری از الیاس محمودی نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ۰۰:۳۱ شماره ثبت ۶۳۳۲۳
بازدید : ۶۲۲ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر الیاس محمودی نیا
آخرین اشعار ناب الیاس محمودی نیا
|
سلام ای ساکتِ سرشار غصه
سلام ای ماه بی تکرار قصه
سلام ای راهیه شبهای روشن
سلام ای عاشقِ بیتابِ بی من
سحر شد این شب شرقی تمومه
تمومه ناتمومم پیش رومه
هوای صبح بی تو شام مرگه
تقلای سقوطِ زرده برگه
نموندی ساقه گلها تکیده
دیگه هیچکی به گلدون آب نمیده
تو ساحل ردپامو گم نکردم
نگاهی ساده به مردم نکردم
پرستولونه شو از خونمون برد
پرید و رفت و از دوریت افسرد
صدام خسته هوا دلگیر زمین سنگ
شبام دلگیر و روزام سرد و دلتنگ
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنونم از توجه شما | |
|
سلام تشکر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
ترانه ای زیبا بود