سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 28 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت حكيم عمر خيام
10 ذو القعدة 1445
    Friday 17 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      جمعه ۲۸ ارديبهشت

      وقت عبور چلچله ها

      شعری از

      محمدمهدي ناصري

      از دفتر يك غزل مهمان من باش نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۰۱ شماره ثبت ۵۵۸۷۲
        بازدید : ۴۳۲   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمدمهدي ناصري

      🌹
      وقت عبور چلچله ها از مدار نور
      آغاز می شود دلمان با بهار نور
      پایان قهر و دشمنی آغاز دوستی ست
      پایان ظلمت است پس از اقتدار نور
      آن پوستین کهنه ی وارونه ی زمان
      نو شد به صبر جامه ی شهر و دیار نور
      پایان اضطرار جهان است بی گمان
      آن لحظه ی حضور تو با انتشار نور
      بر بستر بهار دل آغاز می شود
      روییدن امید پس از انفجار نور
      هر جمعه یاد و نام تو تکثیر می شود
      مابین آسمان و زمین با گذار نور
      جن و ملک به خاک رهت سجده ها کنند
      وقت سلام صاعقه در انکسار نور
      ای روشنان دیده ی اهل خرد بیا
      ماندیم بی حضور تو در انتظار نور
      #محمد_مهدی_ناصری
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      جواد مهدی پور
      چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۰۷
      درود بر شما جناب ناصری عزیز


      زنده باشید

      خندانک خندانک خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۳۰
      درود بر شما

      خندانک خندانک خندانک
      میرعبدالله بدر
      پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۷:۱۶
      درود ها بر شما جناب بزرگوار

      زیبا بود خندانک خندانک

      خندانک
      باقر رمزی ( باصر )
      پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۲۰
      سلام و درود و خندانک خندانک خندانک
      عرض ادب و احترام فرهیخته گرامی
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      می آموزم از چشمه ی زلالتان
      موفق باشید بزرگوار
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0