جمعه ۱۱ آبان
|
آخرین اشعار ناب مهدی حصاری
|
سفره یِ هفتسینِ این خانه
بی تو عطرِ بهار کم دارد
بی تو حتا میانِ تنگِ بلور
دلِ ماهیِ سرخ، غم دارد
سبزه ها را دگر طراوت نیست
سکه حتا ز رونق افتاده
بسکه دوریِ تو مدام شده
سیب سُرخم به زرد تن داده
همه جا خالی است وُ پر اما
از تو وُ یادِ تو در این ایام
به چه شیرین توان کنم آیا
تلخیِ دوریِ تو را در کام؟!!
من وُ این هفتسینِ هر ساله
روزگاریست بی تو سر کردیم
خو نکردیم اگرچه از تن خود
رختِ نو سالهاست دَر کردیم
خنده کن تا همیشه تا هستم
خنده ات رمز پایداریهاست
تا که من باشم از تبسمِ تو
غصه هرگز نمی تواند کاست
#مهدی_حصاری
پیشاپیش سال نو بر تمام دوستان و اساتید و فرهیختگان شعر ناب مبارک باد.جمعتان بر سر سفره های هفت سین جمع باد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مدیر موسس سایت ادبی شعرناب
فکری احمدی زاده (ملحق)