سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
  • لغو امتياز تنباكو به فتواي آيت الله ميرزا حسن شيرازي، 1270 هـ ش
6 ذو القعدة 1445
    Monday 13 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

      سوز هجر...

      شعری از

      علی صادقی

      از دفتر غزل نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۰۴ شماره ثبت ۴۹۱۸۳
        بازدید : ۷۰۶   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علی صادقی

      سوزم از هجر ٬چو آتش به نیستان همه شب
      هم نوای دل من شد ٬نی سوزان همه شب
      نی به سوزی همه جان سوخت در این سینه ی تنگ
      نای جان بغضی ودستم به گریبان همه شب

      شیونم ٬ تا به گلو بغض شکستم ٬به جنون ؛
      گشت چون ناله ی مستانه ی مستان همه شب

      سینه با مشت زدم چنگ ٬که بیداد نواخت
      ساز جان را زده ام شور به دستان همه شب

      خاطراتی مهِ شب ساخت به ایام شباب
      بی تو ای ماه ٬نشینم ٬لب ایوان همه شب

      این شب تار من آن قصه ی گیسوی تو شد
      تا دم صبح٬ مرا خواب پریشان همه شب
      بس مرا خاک رهت ٬سرمه ی چشمان شده است
      زفراقت به نظر ٬خار مغیلان همه شب

      ماتمی ساخت غمت بر دل بیچاره شبی
      زان گرفتیم به دل ٬شام غریبان همه شب

      مویِ افشان شده آتش به علاجم سر جان
      درد جانم٬چه دوا٬زین همه درمان همه شب

      آشنا گشت غمت زانکه غریبم شده ای
      خانه دربسته به اغیار ٬زمهمان همه شب

      وین عجب نیست که ایمان برود از دل تنگ
      طاقتی نیست زدلتنگی وکفران همه شب

      سوی هر کوچه وخم هر نظرم در پی توست
      مردمی هست به چشمانم ولرزان همه شب

      موج دریای غمم سینه به سنگی بزند
      بهر بشکستن سر گشت خروشان همه شب

      جام دفتر زغزل پر کنم ومست شوم
      حال مستم شکند دفتر ودیوان همه شب

      صادقی هست نگارا به تو عاشق شب وروز
      عاشقت را نتوانی است به هجران همه شب ...
      مستان ٬دستان:
       
       
       
       
       
       
      الف ونون اخر معنی جمعی به کلمه نمیدهد
       
       
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0