سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت فردوسي
7 ذو القعدة 1445
    Tuesday 14 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      سه شنبه ۲۵ ارديبهشت

      \ کلاس عشق ما \ و \ سیه چشم \

      شعری از

      جلال کوشا

      از دفتر فروغ عشق نوع شعر عاشقانه

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ آذر ۱۳۸۹ ۱۷:۰۳ شماره ثبت ۴۸۸
        بازدید : ۱۱۸۴   |    نظرات : ۲۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر جلال کوشا

      جواب اشعار دوستان

      یکی از بهترین دوستانم ( سهیل رضوان ) برایم شعری را ارسال کردند :

      \" کلاس عشق ما \"

      کلاس عشق ما دفتر ندارد
      شراب عاشقی ساغر ندارد

      به او گفتم که : \" مجنون تو هستم \"
      هنوز آن بی وفا باور ندارد


      22/7/1386

      12:35


      از من جواب خواستند وجوابش را دادم :

      \" کلاس عشق ما \"

      کلاس عشق ما دفتر تمام کرد

      شراب عشق ما ساغر تمام کرد

      به من گفتی که : \" مجنون تو هستم \"

      که عشقت کار ما آخر تمام کرد

      86/7/22

      12:35

      \" کوشا \"


      و دوست بسیار خوبم « نیما رضوان » شعری برایم فرستاد

       وایشان نیز خواستند که جواب شعر ارسالی رابدهم شعر این بود :

      \" سیه چشم \"

      سیه چشمی به کار عشق استاد
      به من درس محبت می داد

      مرا از یاد برد ولی من
      به جز او عالمی را بردم از یاد


      بنده روی این شعر وجوابش فکر میکردم
       درجواب شعرش اینرا نوشتم تا چه قبول افتد :

      \" سیه چشم \"

      آن سیه چشم ترا من در جوانی دیده ام
      از کلاس درس او من درسها بگزیده ام

      لیک استاد عشقی را که من دارم کنون
      برده از یادش مرا از دو جهان ببریده ام

      2/2/1387
      02:13

      « کوشا »

      تا چه قبول افتد؟

      ضمنا توضیح این که تاریخ هائی که پائین مطالبم می آورم یاد آور خاطرات آن لحظه ای است که مطلب به یادم آمده است و اگر اصرار به تاریخ موضوع دارم زنده کردن آن خاطره است.

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0