سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 23 خرداد 1403
    6 ذو الحجة 1445
    • شهادت مظلومانه زائران خانه خدا به دستور آمريكا به دست مأموران آل سعود، 1366 هـ ش ـ برابر با 6 ذي الحجه 1407 هـ ق
    Wednesday 12 Jun 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      چهارشنبه ۲۳ خرداد

      قول بده

      شعری از

      کفایت تاجمیری(نجوا)

      از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۰۰ شماره ثبت ۴۶۹۹۳
        بازدید : ۵۹۹   |    نظرات : ۱۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر کفایت تاجمیری(نجوا)

      تو سهم یکی دیگه بودی برو همین که به یاد تو باشم خوشم
      هنوز بعد یک عمر هر عشقیو توقلبم بجز عشق تو میکشم
      نگفتم به اسرار کنارم بمون منو گاه گاهی به یادت بیار
      از اینجا که میری بهم قول بده توقلبت یه جایی واسه من بزار
      تو قلبت به نام یکی دیگه بود به آغوش عشقت سپردم تورا
      بزار خاطراتت بمونه برام ببر شادی هاتو از اینجا برو
      یه وقت هم به رویای من سر بزن تا دلتنگی های منو کم کنی 
      نمیترسم از اینکه بادیدنت تو قلبم یه وقت جاتو محکم کنی
       
       
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۹:۳۷
      ترانه زیبایی است خندانک خندانک
      همایون فتاح(رند)
      دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۵:۱۲
      نگفتم به اصرار پیشم بمون خیلی قشنگ بود
      دلداده ی این ترانه گشتم خندانک خندانک خندانک خندانک
       موسی عباسی مقدم
      دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۸:۰۰
      درود زیبا بود در مصرع سوم ر اسرار زیادیه
      در مصرع چهارم لام قول هم از وزن شعر اضافه هست
      مصرع هفت هم ت وقت خونده نمی شود خندانک خندانک خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۴:۳۲
      درود برشما خندانک خندانک خندانک
      علیرضا کاشی پور محمدی
      دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۵:۳۴
      آفرین
      زیبا سروده اید کیفور شدم
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      فریبا غضنفری  (آرام)
      دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۲۰:۰۲
      درود ، زیباست خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0