جمعه ۱۱ آبان
یه روزی شعری از کفایت تاجمیری(نجوا)
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۱:۰۸ شماره ثبت ۴۶۸۰۷
بازدید : ۴۲۴ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر کفایت تاجمیری(نجوا)
آخرین اشعار ناب کفایت تاجمیری(نجوا)
|
چه سخت میشه اون لحظه دل کندنت ب آغوش خاک میسپاری منو
به اعماق وابستگیت میرسی میفهمی چقد دوست داری منو
یه روزجای خالیموحس میکنی روعکسای خاک خورده دست میکشی
با تصویرخاموشم حرف میزنی بادرد نبودم نفس میکشی
با دستای سردم یه روزی میاد واسه آخرین بار وداع میکنی
کنار تونیستم ولی اسممو تواز روی عادت صدا میکنی
یه روز لای دفترچه ی خاطرات توشعرام منوجستجو میکنی
پر از اشک ودلتنگی وخاطره لباسی که جا مونده بومیکنی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بانو
ترانه ی بسیارزیبایی است