سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 27 خرداد 1403
  • روزجهاد كشاورزي (تشكيل جهادسازندگي به فرمان حضرت امام خميني -ره-)، 1358 هـ ش
10 ذو الحجة 1445
  • عيد سعيد قربان
Sunday 16 Jun 2024
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    يکشنبه ۲۷ خرداد

    $ تابوت خون $

    شعری از

    سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)

    از دفتر نفسهای غریب نوع شعر

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ ۱۷:۲۸ شماره ثبت ۴۵۴۰
      بازدید : ۹۴۷   |    نظرات : ۱۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)
    آخرین اشعار ناب سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)

    خنجر بی وفایی ، رسم همه دوستیاست
    درد و غم جدایی ، سهم دل عاشقاست
    رفتن و دل سوزوندن ، کار دل آدماست
    دل کندن و نموندن ، حقیقتی توُ رویاست
    شبهای سرد و خلوت ، در گیرودار فرداست
    نشستن توی غربت ، بهای عشق قلبهاست
    گریه های شبونه ، همدم قلب تنهاست
    اشکای بی بهونه ، مرهم زخم دلهاست
    غربت و بی پناهی ، سزای قلب پاکه
    بی کسی و تنهایی ، حاصل عشق نابه
    شکستن غرورت ، واسه همه آسونه
    چشم دل حیرونت ، پاییزی و خزونه

    توُ غربت عاشقی ، غریبونه شکستم
    از خلوت شاعری ، از این زمونه خستم
    قلب شکستۀ من ، حیرون و بی قراره
    چشمای خستۀ من ، بارون غم می باره
    نگاه سرد بارون ، هوای مرگو داره
    این دل درب و داغون ، غم تگرگو داره
    عمرم توُ تابوت خون ، مونده روُ دوش مجنون
    روحم توُ قبر پُرخون ، قلب زمین پریشون
     
    ندای قلب تنها ، از آزادی خبر داد
    زد از پسِ صداها ، تا به رهایی فریاد
    پرواز به آسمونها ، به آرزویی دیرین
    جدا از غم دنیا ، به سوی غمی شیرین
    رهایی از غصه ها ، همسو با آرزوها
    پر میزنه از اینجا ، به آنسوی فرداها
    به عشق مرگی زیبا ، دل میکنه از دنیا
    میره به سمت ابرا ، میرسه پیش خدا

    S_H.H
    جمعه 16 مهر 1389 ه.ش ساعت 2:28 صبح
    ۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    2