سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
  • روز ارتباطات و روابط عمومي
9 ذو القعدة 1445
    Thursday 16 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

      به نام خداوند عشق

      شعری از

      ولي الله فتحي (فاتح)

      از دفتر عشق نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ آبان ۱۳۹۴ ۰۷:۳۰ شماره ثبت ۴۱۵۷۸
        بازدید : ۴۸۵   |    نظرات : ۴۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر ولي الله فتحي (فاتح)

       
      به‌ نام‌ خداوند عشق‌ و خداوند جان‌ها         
                          به‌ نام‌ خداوند شوق‌ و خداي‌ روان‌ها
      به‌ نام‌ خداوند مِهر و خداي‌ محبّت                 
                               ‌به‌ نام‌ خداوند ذرّه‌، خداي‌ كلان‌ها
      به‌ نام‌ عزيزي‌ كه‌ نور جهان‌ است‌وبينا             
                              به‌ نام‌ خداوند نور زمين‌ آسمان‌ها
      به‌ نام‌ خداوند راز و خِرَد، عشق‌ و مستي       
                       ‌خداي‌ بزرگي‌ به‌ هر چه‌ بشردر زمان‌ها
      به‌ نام‌ خداي‌ رحيم‌ و خداوند رحمان               
                                ‌خداي‌ توانا كه‌ آگه‌ بُوَد از نهان‌ها
      به‌ نام‌ خدايي‌كه‌ داده‌ به‌ ماوشور و شادي           
                      ‌  به‌ نام‌ خداوند هستي‌ خداي‌ توان‌ها
      به‌ نام‌ خداوند وصل‌ و خداوند راز                     
                          به‌ نام‌ خداوند علم‌ و قلم‌ هم‌ بيان‌ ها
      به‌ نام‌ خداوند حلم‌ و خداوند جود                
                               به‌ نام‌ خداوند روح‌ و خداي‌ جهان‌ها
      به‌ نام‌ تو سبحان‌، به‌ نام‌ تو يزدانِ دانا          
                         گشودم‌ كتابي‌ ز عشق‌ و بخواهم‌ امان‌ها
      كتاب‌ من‌ از عشق‌ پاك‌ تو سَروَر بيان‌ شد     
               نه‌ «فاتح‌» نيازش‌ به‌ عشق‌ تو بادا، كه‌ جان‌ها
      ۹
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0