سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 9 خرداد 1403
    22 ذو القعدة 1445
      Wednesday 29 May 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        چهارشنبه ۹ خرداد

        سایه ی گل

        شعری از

        رضا حیدری نیا

        از دفتر شعرناب نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۰ ۰۳:۴۵ شماره ثبت ۳۹۵۳
          بازدید : ۸۹۸   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر رضا حیدری نیا
        آخرین اشعار ناب رضا حیدری نیا

        بخت ار گذرش بار دگر سوی من افتد
        در باغ دلم سایه ی گل بر چمن افتد

        باید که بسی تیشه نشانم به دل سنگ
        شاید که گذار تو بر این کوه کن افتد

        باز آی و مرا خستگی از تن تو برون کن
        زان پیش که تن دست یکی گورکن افتد

        از مردم اطراف بجز نیش ندیدم
        هیهات اگر راز دهان بر دهن افتد

        سرخ است مرا جامه اگر خون دلست این
        کنعان نظری گر ز تو بر پیرهن افتد

        هر سوی که رفتم همه از حسن تو گفتند
        هر شانه بر آن زلف زنی در سخن افتد

        ترسیم بلایی رسد از رشک دمادم
        آنگه گنهش گردن این اشک من افتد

        آن چشم جهانگیر ، به یک لشگری از حسن
        باشد که گذارش دمی از این وطن افتد؟

        از حال دل سوختگانت خبری نیست
        تا چشم به صد کشته ی خونین کفن افتد

        این سوخته دل را صنما خانه خود دان
        تا از نظرم جلوه ی سرو و سمن افتد

        روزی که نباشد دگرم یاد تو در دل
        حاشا نظرم سوی دل خویشتن افتد

        خلعت بده اشعار رضا را به وصالی
        تا حسن تو با هر غزلش در سخن افتد


        دوستان گل.حرفهایم دیگر تکراریست.عذر می خواهم که باز هم شعرم تکراریست.ولی دوست دارم این سروده ها که از سروده های محبوب خودم هست در دفتر اشعارم ثبت شوند.شرمنده همه ی دوستان شعر نابی خودم هستم.


        ۰
        اشتراک گذاری این شعر
        ۱ شاعر این شعر را خوانده اند

        Guest

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0