سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 20 خرداد 1403
  • شهادت آيت‌الله سعيدي به دست مأموران ستم شاهي پهلوي، 1349 هـ ش
3 ذو الحجة 1445
    Sunday 9 Jun 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      يکشنبه ۲۰ خرداد

      شاعر تنها

      شعری از

      حسین زینلی گوهری(مکنون)

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ۲۱:۱۲ شماره ثبت ۳۸۰۸۲
        بازدید : ۲۵۵   |    نظرات : ۴۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حسین زینلی گوهری(مکنون)
      آخرین اشعار ناب حسین زینلی گوهری(مکنون)

      برای گفتنت غزل آتش به جانم میزنی!
      من باتو فاش گفته ام تهمت به آنم میزنی؟
      من با تو حالی خوش کنم چرخی درون خود زنم
      این حال افسون دیده ای ٬ظّن و گمانم میزنی؟
      دیدی که جانم سوخت وخاکسترم را باد بُرد
      آتش نشانم دیدی و آ تشفشانم میزنی!
      با گفتن راز دلم در قالب و جانت غزل
      آرامشی می یافتم سنگ فغانم میزنی!
      تنهاترین شاعر منم شاید انیسم می شدی
      با اینکه عاشق بودمت تیر از کمانم میزنی!
      رفتم غزل دیگر میا من عابری دیوانه ام
      با اینکه قهرم باز هم طعنه به خوانم میزنی؟
      این خوان درویشی من طعم نمک دارد بِچش
      شاید نمک گیری غزل پای عنانم میزنی!
      باشی نباشی سوختم این سوختن آرامش است
      برای گفتنت غزل آتش به جانم میزنی!

      مکنون...تنها...
      ۷
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0