سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
    12 ذو القعدة 1445
      Sunday 19 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        يکشنبه ۳۰ ارديبهشت

        قادر توانا

        شعری از

        احمد یزدانی (کوتوال)

        از دفتر دفتر گیلان نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۹:۰۰ شماره ثبت ۳۶۶۴۱
          بازدید : ۳۷۵   |    نظرات : ۲۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب احمد یزدانی (کوتوال)

        خندانک
        ای خـــــــدا ، قـــــادر تــوانــائی
        صـــاحب جان ومــــال مــاهائی
        گل توئی ،بوی گل شما هستی
        خالــــق آسمــــــان و دریــائــی
        آسمـــان و زمیـــــن و دریاهــــا
        و جهـــــان بزرگ تمــــاشـــائی
        با تمـــــامــی هستـــــی در آن
        هرکدامش به مثـــــل دنیـــائی
        از غباری به ظاهـــــراً کـــوچک
        تا تمـــــام نهــــان و پیـــــدائی
        همه در فکــــر سجده ی بر تو
        و نموده چه کـــــوچکی هائی
        آب جــاری به رودهـــای روان
        و تمــــــام جهـــــان رویــائــی
        همه از صنع قــــدرت خالــــق
        و تــو ارباب کـــلّ آنهــــــائـــی
        دستگیـــری کــن ای خداوندم
        تو به هـــرمشکلی تـوانــائـی
        من نخواهم بهشت و حوران را
        یا نخـــواهــــم فــــرازو بـالائی
        من فقط خواهش از شما دارم
        که کنـم بنــــدگی به زیبــــائی
        در حــــریم شمــــا بووَم ایمـن
        از شیاطین و همچـو آنهــــائی
        بنده ای شاکرو شکـــورم کــن
        و بکش نفس زشت هــرجائی
        چشم جان مــرا بکـــن زیبــــا
        تا نبینــم به غیـــــر زیبـــــائی
        احمدیزدانی
        ۸
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0