سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 9 خرداد 1403
    22 ذو القعدة 1445
      Wednesday 29 May 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        چهارشنبه ۹ خرداد

        تنهااایی

        شعری از

        فاطمه ضیاالدینی

        از دفتر پروانه ها زود میمیرند! نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ ۰۹:۴۷ شماره ثبت ۳۵۹۹۰
          بازدید : ۳۲۴   |    نظرات : ۱۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر فاطمه ضیاالدینی
        آخرین اشعار ناب فاطمه ضیاالدینی

        باران بهارم باش
        سرزده و ناگهان
        به دیدن تنهایی ام بیا...
        *************************
        باید
        تنهایی ام را باز
        در شهر قدمی بزنم
        اما اینبار تا ته ته گم شدن...
        می خواهم بی تو
        کرمان را نفهمم!
        ***********************
        تنهایی یعنی...
        تلفنی که زنگ نمی خورد
        حتی به اشتباهی...!
        **********************
        چقدر توی این شعرها
        تنهایی دارد
        برای من چای می ریزد!
        *********************
        تنهایی یعنی
        دستهایت را
        به جیب هایت بدهی
        جیب هایی که هرگز
        عمق تنهایی ات را نمی فهمند!
        ********************
        به گوش تمام مزرعه های قهوه جهان
        خوانده ام که دوستت دارم
        حالا ته هر فنجانت
        تنهایی ام را تماشا کن...!
        **********************
        تنهایی ام
        دختری ست با چشم های قهوه ای
        که دارد با تمام مزرعه های قهوه جهان
        از آمدن تو می گوید ...
        *********************
        قد این ریل ها
        به تنهایی من نمی رسد
        دریا را بیا
        می رسی به من!
        ********************
        غروب ها
        تنهایی ام بزرگ تر می شود
        هر غروب
        جشن تولد تنهایی من است...
        *********************
        فاطمه ضیاالدینی
        دخترغمگینی ست
        که تو را ندارد!!!
         
        "فاطمه ضیاالدینی"
        ۷
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0