سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    طوفانی درد

    شعری از

    فاطمه کاظمی نورالدین وند (شیوا)

    از دفتر آیینه نوع شعر مثنوی

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ۱۲:۴۲ شماره ثبت ۳۳۹۷۸
      بازدید : ۱۰۴۶   |    نظرات : ۲۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر فاطمه کاظمی نورالدین وند (شیوا)
    آخرین اشعار ناب فاطمه کاظمی نورالدین وند (شیوا)

    می گریم و می نالم ، طوفان زده ی دردم
    بعد از شب طوفانی ، آرام نمی گردم
    برخیز و بکن کاری ، زین بیش که میدانی
    محتاج نوازش را برهان ز پریشانی
    صد بارم اگر رانی ، از کوی تو نگریزم
    خاک کف پایت را ، در دیده ی تر ریزم
    ای صورت جان من ، ای جان جهان من
    از دست بشد یکبار ، در عشق عنان من
    دلبسته ی رویت را زین بیش میازارش
    ترسم نبری صرفه ، زین آه شرر بارش
    مدهوش به پای تو ، افتاده منم چون گرد
    بر خط غبار من ، بنشسته جهانی درد
    بیداد تو بر بادم ، داد و من بی حاصل
    عمریست که می گردم هر دم به طواف دل
    بردم به گریبان سر، از هجر تو مه پیکر
    وصلت چو شود روزی ، از خاک برآرم سر
    بر درگهت ای مه رو ، چون بوسم و سایم رو
    ما را نظری بنمای ، مفکن گره بر ابرو
    از هجر تو می سوزم ، فریادم و خاموشم
    فارغ ز زمان پیچد ، افسون تو در گوشم
    روزی که تو را باشد بر من نظری ای ماه
    من یوسف کنعانم ، باشم چو به قعر چاه
    شادم ز غم عشقت ای گلبن نو رسته
    گر زخم زنی جانا ، عاشق نشود خسته
    مهجورم اگر داری ، ای یار تو مختاری
    معشوق کدام است او ، بر دل ننهد باری ؟!
    این سیل دمادم گر بنیان مرا برکند
    خوش باد سرت ای جان ، عاشق نپذیرد پند !
    کوتاه سخن اینکه ، از دیده سرشک من
    هر شب چکدم جانا ، بر صورت و بر دامن ...
    ۱۱
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0