سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    میــــلاد نـــــور

    شعری از

    فرهنگ باریکانی (صالح)

    از دفتر باریکان نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ۱۴:۳۹ شماره ثبت ۳۳۴۳۸
      بازدید : ۷۱۴   |    نظرات : ۹۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر فرهنگ باریکانی (صالح)

    شعر میلاد پیغمبر(ص)
    نوشته شده توسط فرهنگ باریکانی 
    فرهنگ باریکانی
    دوشنبه, 09 بهمن 1391
    میلاد فرخنده
    با عرض تبریک بمناسبت میلاد فرخنده اشرف  مخلوقات عالم


    به چه فرخنده شبی بود و مبارک سحری
    ملک
    و حور به رقص آمده با جلوه گری

    شب میلاد پیمبر که بُوَد ختم رسُل
    پرتو افکن شده خورشید ز ملُک دگری

    عالم و آدم از این فخر معظم خرسند
    فخر عالم شده نازل به جهان بشری

    همگان جن و ملائک به سلام و صلوات
    شده مسحور جمالش همه ی حور و پری

    تا که تکمیل کند راه هدایت به جهان
    بزداید ز بشر تیرگی و خیره سری

    شده او شهره آفاق و امانتداری
    عطر توحید فشاند به همه ملُک و دری


    اشرف خلق جهان نور خدا نادی وحی
    به جهان برتر ازو نیست چو نیکو نگری

    گر که یزدان بفرستند صلواتی به رخش
    تو چرا غافلی از صلّو ُ سلام دگری

    صالح او نور سماوات بُد از بهر زمین
    که ظهورش به جهان بود چو نور بصری


    مهندس فرهنگ باریکانی(صالح)


    ۷/۱۱/۱۳۹۱
    ۱۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0