سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
    8 ذو القعدة 1445
      Wednesday 15 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

        *\ عشق نافرجام \*

        شعری از

        جلال کوشا

        از دفتر سوهان نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۹ ۱۲:۲۵ شماره ثبت ۳۱۸
          بازدید : ۲۰۶۰   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر جلال کوشا

        *\" عشق نافرجام \"*

         

        وقتی ز عشق دم میزنی ، با درد خود سر میکنم

        دوستی خاله خرسه را ، بازهم باور می کنم

         
        وقتی ز عشق دم میزنی ، از ترس میلرزد دلم

        من عشق گرگ و میش را ، با هم به دفتر می کنم

         
        وقتی ز عشق دم میزنی ، یکباره خشکم میزند

        آن دیده ی مبهوت خود ، با خون دل تر می کنم

         
         با من مگوئی تو زعشق ، چون شیرین بی همرهی

        من دم به دم با بیستون ، عمر خودم سر می کنم

         
        وقتی ز عشق دم میزنی ، بوی زر و زور میدهد

        من کی مرام عاشقان ، با زر برابر می کنم

         
        وقتی ز عشق دم میزنی ، خون می چکد از چشم من

        با یاد قتل عشق خویش ، الله و اکبر می کنم


        وقتی ز عشق دم میزنی ، عشقنامه پرپر می شود

        من گریه بر آن حافظ ، پیر دلاور می کنم

         

        هرگز مکن یادی چنین ، بی فرهاد یا شیرین

        من جان فدای اینچنین ؛ عشاق نامور می کنم

         

        خونی زفرهاد در رگم ، مستانه دائم می دود

        ابیات عشق را تک به تک ، چون آیه از بر می کنم

         

        وقتی زعشق دم میزنی ، پول است و عمری هم هدر

        من یادی از حمام فین ، از عشق ابتر می کنم

         

        دین تو و این زندگی ، عشق را به زندان می کشد

        من تاج عشق را ************** برتر می کنم


        من که دوباره عشق خود ، در زندگیم یافته ام

        تا با سرود عاشقی ، عشقش معطر می کنم

         

        89/6/16

        ساعت 20:30   مشهد مقدس

         

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0