سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      رقیه (س)

      شعری از

      ستار کعبی /وفا

      از دفتر ریحانه سه ساله نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ۱۶:۰۴ شماره ثبت ۳۱۲۹۷
        بازدید : ۴۸۷   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر ستار کعبی /وفا
      آخرین اشعار ناب ستار کعبی /وفا

      دل بی تو غرق خونه
      بابا برگرد به خونه
      ******************
      بابا میگم برای تو قصه
      قصه ما پراز دردو غصه
      *
      بگم برات از اون سری
      که سوخته با یه مجمری
      یا که از اون آه رباب
      دلامونو کرده کباب
      دل بی تو غرق خونه
      بابا برگرد به خونه
      ******************
      خسته شدم خسته تر از خسته
      دختر تو پهلوش شکسته
      *
      دووندنم به روی خار
      میگفت بدو بکن فرار
      میزد به سر با چکمه هاش
      چقدر بزرگ بودن پاهاش
      دل بی تو غرق خونه
      بابا برگرد به خونه
      ******************
      نه تو بودی نه این داداش اکبر
      به روی نی دیدم سر اصغر
      *
      دستامونو بسته طناب
      ما کجاو بزم شراب
      داخل تشت تشت طلا
      سرتو بود سرت بابا
      دل بی تو غرق خونه
      بابا برگرد به خونه
      ******************
      بیا عمو امشب رو برگرد
      داره میخنده این زجرنامرد
      *
      عموجونم امشب بیا
      درد منو بکن دوا
      عمو جونم** بابا بابا
      بابا  بابا* بابابابا
      دل بی تو غرق خونه
      بابا برگرد به خونه
      ******************
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0